Awesome

Har haft en helt underbar vecka. Först i måndags blev det att dansa hela natten på strandbaden med två kompisar, tisdagen följdes av att sola med Anne Line i parken och bränna mig. Hur nice som helst! Sen i torsdags åt Linnéa och jag på Casa Mia och därefter var vi på inspelningen av Robins. Sedan blev det en frappe på kvällskvisten på starbucks. Underbart. Sedan igår var det födelsedagsfest för Nicole! Kul i bussen till och från Arlöv och sen en klockren fest! Just nu älskar jag mitt liv och Malmö! Idag ska jag sola lite och sen drar jag mig mot Karlshamn för att tävla imorgon. Har en massa bilder men går inte att ladda upp alla så det kommer i olika omgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0