Varför?

Denna bloggen skiljer sig från mina andra bloggar. Jag skriver inte en massa intressanta inlägg, jag lägger inte jättestor tid på att få snygga bilder då jag inte har nån systemkamera här Malmö och jag bloggar framförallt för att kunna kolla tillbaka om några år och ser hur mitt liv var nu. Därför kommer jag inte radera denna blogg även om jag tröttnat på att blogga utan det får komma inlägg när inspirationen finns. Okej detta inlägget är jätteonödigt men ja som sagt så kan det ju vara kul om nåt år att läsa detta! Eller nej det kommer det nog inte haha. Kul att jag skrivit allt på mobilen och har inte en aning om det låter sammanhängande eller om det låter helt efterblivet. Och har du läst hela denna texten så ger jag dig en stooor applåd! Idag har jag köpt jacka, nagellack, scarf, städat lägenheten (tom torkat golven!!) pluggat svenska, tyska och gjort idrottsuppgift. Igårkväll började att se avsnitt 1 av one tree hill och tänkte nu kämpa mig igenom hela serien en gång för alla. Kommer ta X antal timmar men det ska nog gå! Nu ska jag sluta svamla och läsa lite i någon bok vi ska redovisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0